2009 m. birželio 3 d., trečiadienis

Level Completed. Game Over

Institute -> Start -> Choose Level -> Masters.
Legal version of unpaid (state financed) game
Number of players: 1


Short description:

Instituto grindys tviska it ledu dengti paviršiai kompiuteriniuose žaidimuose. Slidu, nors atrodo gražiai. Net ir lygioje vietoje galima pakristi. Žiūrėk, kas už kampo. Kas išeis iš lifto. Neprarask budrumo bei šoklumo.

Atkreipk dėmesį, kad kartais į pirmą aukštą teks eiti per antrą. Čia taip būna (tik iš pradžių sunku, paskui priprasi). Mandagiai laviruok tarp pastarajame sutinkamų figūrų. Jos ypač narsios antrame aukšte, nes ten jų bazė, jos ten veisiasi ir yra kelios durys, kurios vis kokį vieną-kitą išspjauna. Tad joms ten būdinga rodytis. Geriau be reikalo, jei jos nešvyti švelnia rožine spalva, neprisiliesti, gali nudeginti.

Laiku atsiskaityk metodiniame ir geriau nereikalauk pažymų iš 205. Time in the level is limited, tad geriau nešvaistyk jo. Eik link esmės. Link pabaigos.

Naudokis galimybėmis pasipildyti resursus: bibliotekose, gerose paskaitose, stenkis prašokti prastąsias. Tai pildo tavo gerosios energijos potencialą, kurį paskui galėsi panaudoti finale ir kurios dalelę prarandi kaskart suklupdamas.

O suklupti yra kur. Tave apmėto rašto darbais (būtina ilgai neatidėliojant juos sviesti atgal, sutvarkius pagal metodinius reikalavimus), bando apraizgyti egzaminais (žinok, kur eikvoti jėgas strategijai, o kur pakaks ir taktikos).

Galbūt sunkiausia su tomis žydrais-juodais debesėliais sklandančiomis simpatijomis ir antipatijomis. Mat jie labai apgaulingi. Net geras žydras debesėlis kartais pradeda griaudėti ir žaibuoti. Beje, kai kurie debesėliai iš pirmo žvilgsnio atrodo neutraliai (pilkšvi), tačiau įsmukus į juos suprasi, kad tai ne debesėlis, o širšių spiečius (optinė apgaulė). Tai atima energijos išteklių (prastesni žaidėjai jau šiame etape praranda gyvybę!) Kai kuriuos debesėlius pavyksta "neutralizuoti" ir vėl paversti žydrais (tai suteikia bonuso taškų, dalį galėtum perkelti net į kitą lygį), bet jei nesi įsitikinęs savo miklumu ir vairalazdės valdymų, gal geriau ant tų debesėlių iš viso stengtis "nesirauti".

Būna keletas gerų dėstytojų (tik nepražiopsok jų, šie žaidimo personažai kartais būna įslaptinti ir reikia galva kurį laiką padaužyti sieną ar stebuklingą plytelę, kol paaiškėja, kad toks dėstytojas iššoks kaip tik iš jos. Tad negailėk galvos. Jei jau "geimini" Institutą, galva turi būti kieta. Gerieji ir atrastieji dėstytojai (kai juos aktyvuoji, naudodamasis galva) bei jų patarimai žaidime grafiškai pavaizduoti vyšniomis bei braškėmis. Juos verta valgyti. Turbūt, smagiausia dalis :)


Administraciniuose kanaluose būna ir labai apibrėžtomis valandomis dirbančių monstrų (paprastai vaizduojami žalia spalva, su nedidelėmis kaselėmis). Gal ne tiek pavojingų, kiek "sudėtingų" figūrų, kurias kompiuteriniuose žaidimuose reikia mokėti apeiti. Ilgą laiką, kol sparnuoti, jie tave veikia vaizdiniais bei garsiniais signalais. Pvz. vadina višta. Paskui bando atakuoti "vaikeliuku" ir delsti ką nors patvirtinti, išduoti ar pažymėti. Kartais jie atsisako net išssiųsti recenzijas, kurių tau būtinai būtinai reikės paskutiniame etape, ir kurias gauti anksčiau, didelė tikimybė, strategiškai naudinga. Monstrų žaidime, deja, praleisti negalima, būtina prisitaikyti prie jų darbo laiko ir pas juos "atsižymėti". Pasipiktinimas ar šoviniai jų nelabai veikia. Dar blogiau - tada kyla rizika, kad didelis žalias monstras susiskaidys į dešimt mažų piktų monstriukų, kurie pradės gainiotis po visą bazę, skleis įkyrius garsus ir nuolat bandys ko nors neišduoti. Čia nepadės nei surinktos vyšnios. Jos kartais silpnesnės už žaliuosius.

Galiausiai gynimas, kuriame susirenka visi Hogwartso burtininkai, jauni ir seni, vieni pabalę ir švelniabalsiai, kiti barzdoti ir tokie labai aktyvūs. Jie, beje, gali pakliūti ir geriau, ir prasčiau nusiteikę, linkę padiskutuoti vieni su kitais. Galbūt kartais ir su tavimi. Būna, kad šis rinkinys iškrenta ir nepilna sudėtimi.

Labai nebijok. Šiame etape svarbu labai greitai ir kiek įmanoma "švariau" sužaisti, nes gali būti, kad suklydus teks kartoti visą lygį. Beje, čia kartais gali saikingai pasinaudoti surinktomis vyšniomis.

Žodžiu, čia ta nuo "Nintendo" Contros legendos laikų žinoma vieta, kur vis šaudai šaudai šaudai į tokį mirksintį ir klausimais besispjaudantį taikinį, ir, po kiek laiko, visa masyvi, iš išorės tviskanti ir nepajudinama struktūra susprogsta:

Level Completed.


Kad ir kaip "švariai" jums pavyko įveikti kliūtis, kad ir kiek braškių bei vyšnių suvalgėte bei taškų prisirinkote, jei nenusipirkote žaidimo pratęsimo(o kita pakopa - limited edition serija) ši išvada tuo pat metu reiškia ir savotišką "Game Over".

Vertimas?

Atsibuskite. Išeikite į gatvę ir pradėkite gyventi. Kompai gadina akis.

5 komentarai:

  1. :DDD

    Už apipavidalinimą - PAGARBA :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kai esi patyres ta pati, suvoki, kad viskas velnioniskai teisingai pateikta, o perskaicius tai, prisimeni su kvaila sypsena veide viska ir ta fakta, kad esi uzstriges paskutiniame lygyje iki kitu metu :) sekmes tau rasant ir toliau tokius isskirtinius tekstus.

    AtsakytiPanaikinti