2009 m. liepos 2 d., ketvirtadienis

Ar būsimiesiems vairuotojams gali būti svarbūs pinigai?

Vakar kaip sūnus paklydėlis grįžtu į savo buvusią vairavimo mokyklą, kur pernai taip ir nebaigiau lankyti teorijos.

Kainos nuo tada pasikeitė taip, kad dabar man 100 Lt labiau apsimoka sudaryti naują sutartį ir mokytis nuo pradžių, nei tęsti senąją, nors pagal ją jau buvau sumokėjusi 200 Lt.

- Galite taip ir daryti, sutaupysite, bet iš jūsų pusės bus negražu. Gražiau būtų tęsti sutartį, - gėdina mane registratorius.

Mūsų požiūriai į grožį skiriasi. Man beveik atrodė, kad gražus pats mano grįžimo ir ryžto mokėti dar 850 Lt faktas...

--
Skambutis į vairavimo mokyklą (jau kitą).

- Laba diena, kiek kainuotų kursai, jei teoriją mokyčiausi eksternu, o lankyčiau tik vairavimo pamokas?
- 990 Lt.
- O su teorija?
- 1000 Lt.
- Tai tik 10 Lt skiriasi kaina?
- Hm. Na. M. Na galima padaryti kokią nuolaidą... - ori pauzė. - Jei tie pinigai jau jums taip svarbu.

Ir vėl sugėdino.

3 komentarai:

  1. O tau reikejo juos sugedint atgal! 'Na zinoma, kad svarbu, juk dabar krize - negi negirdejote?!'

    AtsakytiPanaikinti
  2. mielas žiupsneli, bloge pateikiama stilizuota versija, bet praktikoje spėk ką aš jiems atsakiau :) ? :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aaa.. great minds think alike ;-))

    AtsakytiPanaikinti