2009 m. liepos 23 d., ketvirtadienis

Įdomioji archeologija: kai "Veide" dar buvo šypsenų






Į rankas šiandien pateko mano pirmoji meilė - turbūt pirmasis skaitytas "suaugusiųjų" žurnalas, ir pirmoji vieta, kurią daug vėliau norėjau vadinti savo darbu.
Aišku, 1996 m. numeris (ojej, net Sonata tada nedirbo ;), o A. Valacka užrašytas prie dizainerių ) sukelia nostalgiją: trumpame interviu dar tik prisistatinėja "Naktinės personos", kur Aras su Alanu teigia, kad vienas be kito būtų "niekas" (kaip pranašiška), o žurnalistas, gale pokalbio apie "būsimą naują kasetę" lyg niekur nieko, teškia klausimą "Koks jūsų mėgstamiausias gėrimas?".

Skiltyje "Sustok, akmirka žavinga" NEMOKAMAI spausdinamos jaunavedžių nuotraukos, o puslapyje greta - pažinčių skelbimai. Ir šiaip žurnalas kaip žurnalas: yra kryžiažodis. Horoskopas toks su paveiksliukais.

Šeštas-devintas puslapiai skirti "Vardams ir veidams" bei "Periskopui"- tokie mžd "Žmonių" tipo atvartai. Dar yra skyrelis "Tamsioji kronika".

Beje, pasirodo, jau tada gimė tikroji mūsų savaitraščio klasika: buhalterinės išklotinės. Mano vartomame numeryje, greta orų prognozės, išspausdinta didžiausia "Maisto produktų kainų" lentelė: Lietuvos miestuose, lyginant turgavietes ir parduotuves. Tik noriu atkreipti dėmesį, kad ir tuomet kiaušiniai kainavo 4 Lt (čia turguj).

/>Simboliški šių dienų įvykiai, lydimi viso sociokultūrinio šalies konkteksto, paskatino mane atidžiai perskaityti vieną praktiškiausių atvartų su "Patarimais".
Jums leidus, truputį pacituosiu:


> Pabudę ryte, būtinai prisiminkite ką nors nemalonaus.
> Nekreipkite dėmesio į saulę virš galvos. Ji negali būti jūsų džiaugsmo priežastis.
> Įpraskite kalbėti su kitais apie savo skurdą.
> Daugiau verkšlenkite, keikite likimą. Galvokite apie savižudybę.
> Jūs pats galite pradėti savo "biznį", bet šią mintį ginkite šalin kaip absurdišką, juokingą, jums nepriimtiną. Kaip kokius vaiko paistalus.
> Lai valstybės pašalpa jums būna kaip asmeninis įžeidimas
> Tegul jums būna šlykštus kitų noras praturtėti. Galvokite, kad tai įrodo dvasios menkumą.
> Tegul jums būna šlykštus kitų noras praturtėti. Galvokite, kad tai įrodo dvasios menkumą.
> Galvokite, kad visi turtingesni už jus - "prasisiekėliai".
> Jei esate kuriantis žmogus, sakykite sau - "Modiglianis mirė skurde, bet netapo brokeriu!"
> Dar prisiminkite Van Gogą
>Apie Levą Tolstojų sakykit: "Šitam pasisekė".
> Apsimeskite, kad nieko nežinot apie Dostojevskio ar Balzako leidybinę veiklą.
> Iš tolo venkite buhalterinių Johanno Sebastiano Bacho ir Afanasijaus Feto knygų.
> Galvokite, kad menininkas, ėmęsis praktinės veiklos, yra žlugęs kaip kūrėjas.
> Manykite, kad noras praturtėti yra itin ydingas. Susiraskite apie tai citatų Biblijoje ir išmokite jas mintinai.
> Įsidėmėkite - Jūsų kelias kitoks negu kitų žmonių. Įtikinkite tuo artimuosius.
> Norą gerintis avo materialinę padėtį vadinkite šykštuolio aistra. Antraip galima suprasti, kad žmonės nedaro nieko blogo.
> Burnokite: "Ir kvailys gali užsidirbti pinigų".
> Skelbkite, kad neturtas - Dievo dovana.
> Tikėkite ekstrasensais, kurie viską aiškina magnetinių jėgų poveikiu.
>: Niekuomet nesiliaukite galvoti, kad jūs niekuo dėtas dėl savo padėties.
> Jei sukūrėte simfoniją, sėdėkite ir laukite, kol į jūsų duris pasibels simfoninio orkestro dirigentas.
> Kartokite: "Sukūriau simfoniją, o toliau - ne mano reikalas".
> Jei esate docentas, sakykite: "Aš mokslininkas, apgyniau disertaciją. tegu valstybei, o ne man bus gėda, kad aš skurdžius".
> Vaikus mokykite kuklumo. Sakykite jiems: "Jūsų tėtis - ne brokeris"
> Kartokite jiems: "Nieko, jūsų bobutė per karą gyveno žeminėje".
> Pamatę kiosko savininko veidą tarkite savo sūnui: "Tik pažvelk, koks bukumas"
> Jei jums patars atidaryti skrybėlaičių saloną, atrėžkite: "O kur aš rasiu patalpas?", arba "Aš - dailininkas, o ne kepurininkas".
> Jauskitės esąs kito pasaulio pasiuntinys.
> Nepavydėkite besijuokiančiam turtuoliui, o pasigailėkite jo.
> Sakykite: "Na, ką reiškia pinigai? Tai jų yra, tai jų nėra. Ar verta dėl to nertis iš kailio".
> Būkit protingesnis už kitus. Nieko nedarykite.
> Dažniau galvokite, kad kiti gyvena daug prasčiau už jus.
> Jei turite vieno kambario butą, sakykite: "Nieko, kiti gyvena bendrabučiuose".
> Išmokite, kad būtų pigiau, pats save aptarnauti: kirptis, siūti, remontuoti avalynę ir t.t.
> Neužmirškite, kad Vokietijoje jūsų profesijos žmonės uždirba tris tūkstančius markių per mėnesį.
> Didžiuokitės savo profesija.

(...ir, pabaigai...)

> Vilkitės, kad padidins atlyginimus.

Copyright: 'Veidas', Artūras Krigas


Mano nuoširdus tostas už visus buvusius, esamus ir būsimus kolegas.

3 komentarai:

  1. Mano tevai turi ir pirmaji "Veida" - kazkaip atsitiktinai mama 1991-aisiais ejo pro kioska ir pamate grazu virseli - su Svedijos karaliene ir karaliumi. Ta pati, kuris pernai buvo iskeptas torto pavidalu, pameni?:)
    Bet nostalgijos jis man nesukelia. Nei dabartinis - sentimentų, net ir vartant puslapi po puslapio. Gal kad as tas keistasis tipas INTJ, kuris be vargo nutraukia nedziuginancius santykius?:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Che, tik viltis ir belieka. O šiaip tai gerų tau potyrių kitapus jūros :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Išsaugokite savo ryšius ir gaukite buvusį vaikiną / draugę. Kontaktas: gethelp05@gmail.com yra geriausias internete rašantis rašytojas, o jo rezultatas yra 100% garantija.

    Mano vardas Amy Jurgens iš Tx, JAV. Po 12 santuokos metų aš su vyru buvome vienoje ar kitoje ginčydamiesi, kol jis galiausiai paliko mane ir persikėlė į Kaliforniją būti su kita moterimi. Jaučiau, kad mano gyvenimas baigėsi ir mano vaikai manė, kad daugiau nebematys savo tėvo. Aš stengiausi būti stipri tik dėl vaikų, bet negalėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį, širdį užpildė skausmai ir skausmai, nes buvau iš tikrųjų įsimylėjusi savo vyrą. Kiekvieną dieną ir naktį galvoju apie jį ir visada linkiu, kad jis sugrįžtų pas mane, aš tikrai buvau nusiminęs ir man reikėjo pagalbos, todėl internete ieškojau pagalbos ir atėjau į svetainę, kurioje manoma, kad dr. Ilekhojie gali padėti greitai sugrįžti. . Taigi, jaučiau, kad turėčiau jam pabandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, ir aš padariau tai, tada jis padarė meilės burtą už mane. Po 28 valandų mano vyras iš tikrųjų man paskambino ir pasakė, kad labai pasiilgo manęs ir vaikų. Taigi nuostabu !! Taigi jis tą pačią dieną grįžo su meile ir džiaugsmu, atsiprašė už savo klaidą ir skausmą, kurį sukėlė man ir vaikams. Nuo tos dienos mūsų santuoka dabar buvo stipresnė, nei buvo anksčiau, viskas dėkojama dr. Ilekhojie. jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalyti savo istorija internete, kad dr. Ilekhojie yra tikras ir galingas rašybos rašytojas, aš visada melsiuosi ilgai gyventi, kad padėčiau savo vaikams ištikus bėdai, jei esate čia ir jums reikia meilės- burtažodis „Laimėk savo vyrą iš kitos moters“ arba laimėk savo vaikiną / draugę amžinai. Daugiau neverkite, susisiekite su šiuo galingu rašybos rašytoju dabar. Štai jo kontaktas

    Skambinkite / „WhatsApp“: +2348147400259,
    El. Paštas: gethelp05@gmail.com,
    Svetainė: https://ilekhojie-solutions.webnode.com

    AtsakytiPanaikinti